Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

8.

Av Isabella - 5 januari 2013 20:06

Wooopwooop!


Dagen har flytit på så sjukt bra, lite lite folk på actic bara men äsch jag fick tiden att gå ändå ;) Slutade halv fem och tog bussen hem. Kom på att folk jag möter måste antingen tro att jag är störd på något vänster eller typ lyckligast i världen. För jag ler ofta när jag lyssnar på min musik, gör små skutt, mimar med och dansar ibland också. Jag ÄR lycklig, känner mig ostoppbar och skiter fullständigt i vad andra tänker. Faktiskt.

Jag gör ett avslutningshopp till min musik om jag känner för det, sedan om jag får ett leende eller huvudskakning från mötande person gör mig inte ett dugg ;)


Nåväl, när jag hade skuttat hem från bussen så tog jag tag i min mor. Körde ett pass med henne i vardagsrummet så hon muttrade om hämnd något tag. Jag gillart! Jag och min mor jobbar för att fixa Göteborgsvarvet, hon har fått mig som PT fram till dess. Hon vet inte om hon blev glad eller förskräckt över den julklappen, men vi ska nog fixa det tillsammans minsann!


Nah, nu ska jag planera min kommande träning, sedan slappa framför Rambo, en av mina blodiga män ;)


PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards