Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

13.

Av Isabella - 8 januari 2013 19:26

Idag kom jag på att det är dag 8 utan socker eller alkohol. Det har flytit på så smidigt att jag inte ens tänkt på detta förrän idag. Inte illa!


Dagen idag har också varit alla tiders! Jag hade mina två första instruktioner i gymmet, det gick kanon och jag tyckte det var skitkul verkligen, att få komma ut och ha ännu mer kundkontakt än tidigt :D woopwoop!

Efter jobbet så sprang jag hem och sedan ut och joggade med mamma 5 km för att hon skulle genomföra detta. Jag tog den joggen som min timmespromenad då det var utanför min egen träning och när vi gått hem efteråt så var vi nästan uppe i en timme totalt. Så nu är det bara planka kvar på dagens träning att genomföra. detta går ju riktigt bra måste jag säga :) Hur går det för er med veckoutmaningen en timmes promenad om dagen + en minuts planka?


Imorgon planerar jag följande: kliva upp kl 6, gå till actic vid sju, jobba 8-16, jogga hem. Det tror jag stenhårt på! Sedan på torsdag är jag ledig eftersom jag ska jobbajobba på fredag. känns redi gött att börja få lite timmar hit och dit nu faktiskt :D


Idag gjorde jag en liten.. rolig grej skulle man la kalla de. Vi höll på att städa omklädningsrummen, och jag knackade på hos herrarna för att jag tänkte städa duschen där. Så frågar jag "Är det någon som duschar?" en person svarar "Nej, ingen duschar" jag frågar vidare "Får jag komma in och duscha?" det blir alldeles tyst tills jag inser vad jag frågat, mina två kollegor började asgarva kan jag ju lova och jag stod i duschen och städade fort som tusan för det var ganska pinsamt men roligt ändå ;b


Naj, dags att vara social med folket jag bor hos, de vill se någon dokumentär som heter "Sanningen om fett" så varför inte?


Puss! ;)

 
 
Ingen bild

Magda

8 januari 2013 20:37

tror det var den jag såg idag! rätt så informativ :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards