Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

16.

Av Isabella - 13 januari 2013 19:07

God kväll, söndag och jag har snart fixat klart hela veckoutmaningen med en timmes promenix om dagen + 1 mins planka. de enda som återstår är den där plankan ;) höhö


dagen har gått kanon! Fick sova ut så vaknade kvart i nio, klev upp och drack massa kaffe, åt frukost strax efter tio med planen på en långrunda idag. Sagt och gjort, vid halv ett begav jag mig ut på min runda. Siktade på 20 km, fick kringelkroka lite för att komma upp i detta. sprang på samma väg tre gånger till slut, inge illa ;)


Jag skulle ljuga om jag sa att dagens runda gick lätt, det var skittungt de första km främst, sedan sprang jag ikapp och förbi en löpare efter 6 km och då helt plötsligt fick jag fjäderlätta steg ett tag. hmm?! haha. sedan fortsatte jag nöta, och dessa fina uppförsbackar man kan hitta här i Skövde är ju alldeles underbara för ben som tränat massor sista veckan, ingen tung träning men en timmes promenad om dagen plus löpning 5 av 7 dagar samt detta långpass då. Så de var branog möra. Men det var så himla gött när man kom på sista km och pressade ut de sista krutet som fanns.


Sedan hem och vila ett par timmar innan jag begav mig på promenaden där jag gick och pratade med fina Angelica i telefonen hela tiden, jag saknar henne massor och hon är ju ända uppe i Funäs och jag här nere. Nåväl, snart hoppas jag vi träffs igen :) hehe.


Kommande vecka då? Jo, en ny veckoutmaning som går ut på att testa minst en ny träningsform, blir svårt för mig men ska leta om något av gruppassen är något jag inte testat på förr och gå på de, annars får jag la.. leta reda på en boxningsklubb eller nå sånt ;b haha.


Åååh, på tal om ingenting! Fina Ida har ju ett konstigt inflytande på mig.. hon gör mig sugen att delta i ett 6 timmars lopp här i Skövde. SEX timmar! där man springer runt runt på en bana som är 1200 m.. haha, gissa hjärndöd man kommer vara i slutet då. Men Ida och jag och kanske underbara Maria ska delta, då ska vi springa och bara tjöta massa skit i sex timmar. undra om de stoppar tävlingen tidigare pga av att vi kommer prata förmycket? haha äsch. men det är nästan så jag ser fram emot de faktiskt! woopwoop :D


Underbar söndag med andra ord, det är kanoners :D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards