Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

19.

Av Isabella - 17 januari 2013 09:33

Igår valde jag att ta en vilodag till. Jag tog en promenad ned till jobbet istället, kom precis till vårat personalmöte skulle börja. Sedan fick jag byta min praktikkväll mot en jobbkväll då en av de som skulle jobba hade tokig huvudvärk, vilket är väldigt tråkigt för henne! Usch, huvudvärk är verkligen inte kul att ha och göra med ;/


Jag hade alla fall en riktigt trevlig kväll, härliga personer som var och tränade och roliga instruktioner, riktigt lyckat och jag gick som på moln ett tag kände jag! haha vet inte vad det blev men fick ett positivt flow mitt i arbetet där jag kände att gud vad kul detta är med folk som vill träna och komma igång. :) Fick även veta att jag ska jobba söndagkväll så jag får ytterligare några timmar där :) Fick dock skjuta fram min konsultation till måndag, men det gick bra och jag är tacksam över hennes flexibilitet.


Idag tänker jag ha en bra dag, jag har ätit frukost och haft en skön morgonstund, tänkte ut och springa om ett litet tag, sedan duscha och bege mig mot jobbet. Ikväll har jag "bara" en instruktion inbokad, vad jag vet. men jag tänker att det blir en bra kväll, för sen gör jag helg ett par dagar! Det ska bli skönt, inget inbokat imorgon, kanske ett pass på lördag sedan piloxing (veckoutmaningen denna vecka) på söndag förmiddag och jobb på eftermiddagen.


Just ja, denna veckas utmaning hörrni!!! TESTA PÅ EN TRÄNINGSFORM NI INTE GJORT FÖRR. Kör ba, kör liksom.

Hur går det för er, har ni hittat någon ny träningsform ni testat? ;)


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards