Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

30.

Av Isabella - 25 januari 2013 07:25

God morgon! Snart dags att svira om och bege sig ut i kylan för att åka och servera frukost ett tag sedan ha en instruktion innan man far vidare mot Växjö och världens bästa tjej ;)


Kroppen känns rätt bra idag trots ReShapen igår, trodde den skulle kännas söndertrasad men hade ju redan träningsvärk så de blev inte sådan stor skillnad i slutändan. haha, sweet ^^Det främsta är väl bröstmusklerna efter armhävningarna igår, jag gillar inte armhävningar men gjorde dem ändå. Så nu, på mindre än en vecka har jag gått utanför min bekvämlighetszon två gånger, jag är nöjd med detta! Ska helt klart fortsätta med sådant, det är ju främst då resultaten kommer. Inte när man fjöser runt i de man alltid gjort eller inte vill ta i nämnvärt.


Även märker jag skillnad i att jag springer ute mycket, mina luftrör klarar det bättre och bättre medan mammas luftrör knappt klarar av de så det är också en fördel med att ha fortsatt nöta utomhus istället för att köra på bandet. Jag längtar tills imorgon, då ska jag och Ida springa ute minsann i Växjö, ska bli superkul att springa långdistans med henne i hennes fina Växjö, och för att komma upp i veckans utmaning måste jag dessutom vara ute i 1½ timme och hon också.


Veckoutmaningen denna vecka är att vara aktiv i 300 minuter vettni, 5 timmars träning. Det går bara man vill och fokuserar, men jag som är van att främst springa eller köra kortare styrkepass har svårt med denna tidssättning men jag ska fixa det. På söndag när jag kommer tillbaka till Skövde ska jag dessutom testa på nya gymmet så trilla inte av stolen nu, men det blir ju mitt tredje styrkepass denna vecka i så fall. Mhm, just de, inte illa om jag får säga det själv alltså ;)


Nej nu ska jag försöka få fason på mitt hår, få på mig kläder och packa det sista innan jag knatar mog bussen. Vi ses väl på actic idag hörrni? Ja men det är klart vi gör!


Puss!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards