Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

32.

Av Isabella - 27 januari 2013 20:23

Åhåj vilken underbar helg jag haft i Växjö, när jag väl kom dit ;) haha.


Vi har ätit ost och kex in på sena natten, fnissat, pratat, bara varit, sprungit 1½ timme i fina Växjö, ätit tokgott, önskat att man var bättre att göra frisyrer, önskat bo närmare varandra, ätit goda natchos på en sportbar, utsats för konstiga fyllon med mera.


Igår så var vi som sagt ut på en längre löprunda i Växjö jag och fina Ida. sedan var vi och handlade lika lång tid och löpningen gick mycket fortare! haha. men Ida hittade en mycket snygg tröja på rea och även köpte vi lika leggings/strumpbyxor. Köpte mat så vi gjorde en tokgod laxwok med fitnessnudlar. Gosse vilket team vi är i köket jag och Ida. Hon gör maten och jag hejar på ungefär. haha, jag hjälper även till lite med disken och att plocka fram men hon är duktig på mat Ida :)


Efter detta hade vi lite matkoma ett tag innan vi började dona inför utgången. Ida fixade en mycket tjusig frisyr på mig som jag blev supernöjd med och önskar verkligen jag var bättre på att fixa håret! Ska på allvar börja fixa mer med mitt hår, köpa hem lite klämmor samt skum och spray som kan underlätta hanterandet av mitt lilla hår ;b


 


Sedan begav vi oss ut i kylan, skulle börja med mingel på en gayclub men där var nästintill tomt så vi knatade vidare till en sportbar som vi hängde i, fnissade, kikade sport och hade allmänt trevligt. Rätt vare är kommer en gubbe och klappar mig på huvudet, sedan sätter sig en kille vid Ida och börjar prata. Han presenterar sig som Frida?! och är allmänt superkonstig så efter ett tag inser han att han inte var någon hit och knatade vidare.

Vid tjugo i tolv tänkte vi gå och dansa, men en superlång kö och kylan höll på att ta dö på oss. Så vi tänkte "Kyla, köa länge, 100 kr inträde vs åka hem, värme, film och prata?" svårt val, njae ;) så vi åkte hem, bestämde oss för att nästa gång ska vi se till att komma ut och dansa, gärna samman med Maria!! :)


Idag har vi sovit ut, ätit lyxfrukost läääääänge innan det var dags att packa och bege sig till tåget som gick kl ett. Skumpade på tåget till halv sex då jag och mamma skulle träna, men väl där inser vi att man hade behövt en kod eller nå för att kunna öppna detta nya 24/7 gymmet så den träningen uteblev. Nåväl, jag tänker att det är en ny dag imorgon och kör på då istället :)


Det är min helg de, hur har eran varit? ;)

Puss!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards