Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

33.

Av Isabella - 30 januari 2013 09:49

Hola! Nu var det ett litet tag sedan jag skrev, men shit happens ;) Har jobbat måndag och tisdag stängning. Hade världens huvudvärk i måndags så jag åkte hem en halvtimme innan men igår gick det kanoners!

Hade tre instruktioner igår också, alltid lika kul att se vad folk har för önskemål, oftast innefattar de att gå ned i vikt, sedan har man dessa som är väldigt tränade och som bara vill testa på ett nytt gym eller få lite ny inspiration. Spännande värre! :) Jag valde löpning kortare bitar i måndags och igår, 6 km resp. 8 km. Idag däremot ska jag köra all in på styrka, jag som inte direkt är ett fan av de men ska testköra passet jag ska ha med min första PT kund imorgon så vill se hur passet känns och vilken tid det tar :)


Planen är att dela upp passet i block och köra dessa block i tre rundor.

Block 1:

- Marklyft 10 reps

- Benböj upp på ett ben i balans med bicepscurl 10 st

- Armhävning på hantlar med rodd 10 st

- Plankan i löpning 45 sek


Block 2:

- Dips med drop per runda, 12 - 10 - 8

- Rotatorcuff i sidoplanka 5 per sida

- Ryggdrag i TRX

- Enbens benböj i TRX


Block 3:

- Plankan i TRX 1 min per runda

- Indrag i TRX 10 (Rakt fram, sida, sida)

- Axelpress med hantlar på ett ben 10 (5 per ben)


Finns det tid avslutar vi med stakintervaller 30 sek arbete, 30 sek vila x 8.


Vad tror ni om detta? Jag själv känner mig ganska nöjd, tjejen jag ska ha vill nämligen få en nytändning vad gäller övningar, få motivation och variation. Vi ska fokusera såväl på teknik som att inför varje pass variera övningarna. Jag ser detta som en härlig utmaning och hoppas det kommer gå bra :D Så nu känner jag mig faktiskt riktigt taggad inför dagens pass - woopwoop ;)


Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards