Alla inlägg den 3 februari 2013

35.

Av Isabella - 3 februari 2013 12:08

Puh, två dagar på Gekås tär mer på en psykiskt än fysiskt. Allt folk och alla saker överallt!


Men har alla fall hittat lite träningskläder, smink, hårgrejer och annat :) just nu längtar jag hem, hem och träna. Sitter i bilen så har la ca tre timmar innan jag kan bege mig och göra det.
Planen ser ut som följande:
Springa lite som uppvärmning
Köra styrka för rumpa, baksida lår och core
Springa några km
Sen hem och packa upp allt. Men vill få träningen gjord direkt så jag inte riskerar att bli sittandes på rumpan hemma ;b


Idag tänkte jag fokusera min coreträning i TRX då det är väldigt bra tycker jag :)


Imorgon blir det distans på förmiddagen sedan äta och tagga för cirkel på eftermiddagen så då får jag också in både cardio och styrka ;D möhö.


Hur lägger ni upp er träning de kommande dagarna? :)


Puss!

Skapa flashcards