Alla inlägg den 14 februari 2013

40.

Av Isabella - 14 februari 2013 06:36

sker inte mycket just nu, jag jobbar och jobbar. Har ont i halsen och börjar även bli snorig så kan icke träna och det är ju såååådäääär.... en vecka sedan jag tränade nu så saknar det ganska så superrejält!


Men kan ju dra lite roliga händelser från veckan som varit hittils ^^ i måndags spårade vi lite på jobbet, först skulle jag moppa och Markus kom och frågade om han kunde hjälpa mig. Så jag ställde mig med moppen för att prata lite, då börjar vi båda skratta när vi inser att moppen är la sisådär 3-4 dm längre än mig. Självklart kom det på tal om att köra lite poledance mellan varven av torrmoppningen bakom banden, men jag bjöd dock inte på det ;)

Lite senare körde både David, Markus och jag lite gangname style dans mellan personalrummet och receptionen, samt att vi dansade lite i gymmet. Så.. det spårade ;b


Även vare ett par män som hade saknat mig på gymmet då de inte sett mig på någon dag, så de hade blivit lite orolig minsann. Sötnosar! Men jag berättade att jag varit norrut och hälsat på, ena säger då "ah, och så tog du med dig en förkylning hem? dåligt byte de du!" haha. Annars har väl veckan flytit på, igår hade jag första PT timmen med min kund. Riktigt kul var det, hon var superduktig och tog ut sig totalt så jag blev riktigt glad för henne! :) Vi har ju två gånger kvar tills vidare, och ska då se till att hon får nya övningar, så detta kommer ju öka både mitt tänkesätt kring övningsbasen och hennes. Blir kanoners de!


Idag ska jag ta min målbrottsröst och hoppas på det bästa :D jag har kul på jobbet, det är huvudsaken :)


Ha en kanontorsdag nu hörrni!

Puss ;>

Skapa flashcards