Alla inlägg den 20 februari 2013

44.

Av Isabella - 20 februari 2013 18:49

aaah, en ledig kväll. Träningen avklarad och man är nyduschad, nyäten och nöjd liksom. Kan det bli bättre? jao, kanske.  men äsch jag är nöjd för det jag har ;D


De två senaste dagarna har gått kanoners, som vanligt känns det som ;b Igår sprang jag innan jag började jobba. körde 8 km på bandet. Planen var lugn och fin återhämtnings jogg efter förkylningen. Det blev fartökning från 2a km... say no more? haha. Men äsch, jag var sjukt nöjd när jag spurtade i "mål" på 39:37 min och var helt slut också. Hade dock sprungit och sjungit med massa så det var toppen. Endorfinerna flödade i massor och jag var nykär i livet ungefär! Därefter knallade jag och genomförde veckoutmaningen innan det var dags för duschen och fix så man såg mänsklig ut till jobbet ;)


 


Sedan vare bara att tuta och köra, det blev städning, instruktioner och massa trevligt folk att prata med. Som sagt, jag älskar detta arbete och att få möta allt underbart folk! :)


Idag blev det dock inte samma långa mysfrukost utan upp och iväg så man var på jobbet till kvart i åtta, började med att ha instruktion med en liten kis på 17 år, sedan vare frukost som gällde och att se till att gymmet var i skick :) Vad en ganska lugn dag på jobbet, så vi städade på lite, poade med annat och hade trevligt. Efter jobbet så var planen att springa, men jag var lite trött men tänkte ändå att någon km ska jag göra. så jag dealade med mig själv, inge långt, utan nöjd dig med 5 km men jobba med farten istället! Sagt och gjort, körde på och 5 km fixade jag på 24 min och 27 sek, sjukt trött och stum i kroppen samt att jag känner av sviterna från förkylningen ännu så vågar inte trycka på mer än vad jag gjorde.


Hem och köra på med de 100 benböjen och magprogrammet, det börjar kännas att det är fjärde dagen på rad man kör 100 benböj ;) haha. Nåväl, det ska kännas att man tränar. Nu sitter jag här och bara njuter som sagt. Mycket snygg i turban liksom ;> Imorgon blire lite sovmorgon, har tvättstuga kl nio så tänkte jag springa en sväng innan jobbet, kanske få ihop en mil? hoppas hoppas.


Puss på er!


 

Skapa flashcards