Alla inlägg den 23 februari 2013

45.

Av Isabella - 23 februari 2013 16:08

Här sitter en tokigt nöjd tjej! Trots förlusten i bandyn precis som innebär att Bollnäs blev utslagna är jag ändå nöjd. För jag har idag sprungit 15 km utomhus, och det gick så lätt att jag knappt vågade tro på det!


Efter att ha varit förkyld 1½ vecka, tränat kortare distanser denna vecka + veckoutmaningen. Och att jag fortfarande hostar gör att jag var osäker på min egen kropp. Ville inte ta vatten över huvudet. Så jag gick ut lugnt, planen var 15 km i lugnt och fint tempo, men skulle kroppen krasha fick jag acceptera detta. Dock kändes det bra, och allt eftersom blev jag mer och mer säker att jag skulle fixa detta. Jag sjöng med musiken, njöd av vädret, log och hejade på människor jag mötte och bara nöjt. Varje steg jag tog var underbart, helt otroligt.


När jag närmade mig hemmet så kände jag att jag faktiskt hade kunnat avverka fler km om jag velat, det fanns i kroppen. Underbart! Den känslan ville jag behålla och nöjde mig därför med mina 15 km idag. Sista 500 m vare Tomas Ledin som sjöng för mig att jag var tjejen som gjorde allt för att göra honom lycklig, vilken pärla! <3


nu ska jag försöka hitta min energi igen och fixa frippan innan jag knallar på hemköp och handlar lite, imorgon vankas jobb 14-20.30 ;> sedan jobbar jag måndag-lördag, känns som en bra vecka. haha. på lördag ska jag dessutom få heja på alla grymma människor som kör Vasaspinningen, woopwoop!


Jag är i fullfart att söka hyresrum i centrum dessutom så jag kan vara närmare jobbet och allt annat inne i stan slippa stänga in mig som det blir nu. samt så kommer jag slippa försöka passa bussar helatiden. så håll tummarna för mig att jag hittar ett bra boende mycket snart :)


näe, dags att kirra mig så jag kan röra på mig. Hörs,

Puss!

 

 

Skapa flashcards