Alla inlägg den 8 mars 2013

49.

Av Isabella - 8 mars 2013 13:46

Oj kära någon, nu är det nära hörrni!

Om knappt en timme landar min underbara, fina och tokhäftiga Ida här och vi ska ha en toktrevlig fredag där det ska taggas, fnissas, peppas, boostas och bara varande :)


Vi ska handla, packa och dona, få panik över saker som borde varit med, pusta ut när vi finner dem, iväg och äta bra och god middag och sedan toksova hela natten och därefter käka en dunderbra frukost! Dessutom ska vi kolla på tröjor och hämta nummerlappar.


Ja ni hör ju, denna fredag kommer rusa på och snart står vi där, på starten sida vid sida, pirriga, peppade och framförallt tillsammans! Vi ska genomföra vårt första 6 timmars lopp och detta kommer bli grejt! Ser så mycket fram emot detta på ett konstigt sätt. Men jag hoppas på liknande väder som det är idag, toksol och relativt vindstilla. Det står att de ska blåsa uppemot 10 m/s men vi hoppas det är mindre blåsigt där vi ska springa/jogga. Jag kom ju dessutom på idag att jag faktiskt ska befinna mig utomhus i solen i dryga 6 timmar, gissa vad mycket fräknar det kommer ploppa upp på mig under denna dag!


Denna vecka har jag verkligen gått all in för att äta upp mig för detta lopp. Vill inte riskera att gå in i någon vägg eller dras med soppatorsk utan har hellre lite extra energi till dansandet imorgon kväll (i platta skor ;) ) Efter loppet ska jag åter börja fokusera på kosten och sikta mot varvet. Men en vecka i taget hörrni! 


Imorgon kommer ni kunna följa mig och Ida live här: http://www.jogg.se/Misc/LiveResultat.aspx Det kommer inte att gå fort, men det kommer hålla på i 6 timmar. Om ni inte följer oss live förväntar vi oss att ni är på plats och hejar på, två rödhåriga tjejer med troligen rosa tröjor. Be there! ;)


Nu börjar det bli dags att snart samla ihop mig och möta upp Ida, fina Ida.


NU KÖÖÖÖÖÖR VI!

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards