Alla inlägg den 19 mars 2013

52.

Av Isabella - 19 mars 2013 10:04

Idag drar man Norrut för en vecka. En vecka som ska fokusera på Bollnäsloppet 2013 samt kvalitétstid med la familia ;>


Startar dagen med att tvätta för att ha rena och fräsha kläder med mig, sedan ska jag hinna ut till claes ohlsson och köpa en pryl till mormor innan det är dags att ta tåget kvart i två. Hoppas de är i tid hela vägen nu då, jag orkar seriöst inte hålla på med massa förseningar för jag ska ändå inte vara i Bollnäs förrän 18.35 ikväll. OM tåget är i tid vill säga ;b


Hade hoppats hinna luncha med min mor idag men då blev det icke då hon inte har någon bil förrän efter kl 13 tydligen så jag får väl hitta på något själv då. Alltid lika spännande ;b vad har jag gjort annars denna senaste vecka?! Inte mycket, överlevde cirkeln. Gick runt med extrem träningsvärk efter de, sprang 2 mil i lördags sedan körde jag ett brutalt benpass samman med David (har fortfarande sjukt ont!!) och därefter drog jag och Tessan ut och dansade massa. Träffade Markus som fyllde år så dansade ytterligare där. Superkul kväll :) Jobbade i söndags och igår. Var ut och joggade på förmiddagen med Tessan igår, hade tänkt tränat idag men känner att det blir för stressigt så får ta de nästa vecka istället. Sooo, that's it.


Ska erkänna att det är aningens gruvsamt att dra norröver nu, men försöker intala mig att tiden kommer gå superfort så är det snart måndag igen. kommer ju dessutom ha superkul i Bollnäs. Har planerat distanspass med både Sandra och Pappa. Sedan ska jag ut och käka på tranan och dansa hela kvällen imorgon med Mange och ska kirra middag med "Jürgen" någon kväll också :) fira lillasyster som fyller 15 nästa vecka och på detta fixa med loppet och umgås med mormor. POFF så kommer måndag vara här och jag åker söderut igen ;>


Naah, nu börjar det bli dags att knalla ned till tvättish, sedan packa ihop för en vecka på resande fot. Mycket träningskläder ska med! 


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards