Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

53.

Av Isabella - 23 mars 2013 17:53

hallå där!


Det är ju helt underbart så inaktiv man är måste jag säga. Men vem bryr sig?! ;) Veckan har ju ba' flyte på. Kom till Bollnäs i tisdagskväll, i onsdags var vi ut och kollade sponsorer för loppet, kirrade en hel del praktiska saker som varit frågetecken tidigare så det är skönt! Andra saker får omfixas (och därmed också bli bättre ;) ).

På eftermiddagen där så drog jag och Sandra ut på en runda, vi skrapade ihop 20 km i skönt tempo, pigga och lätta ben med mycket prat och fniss. Skön kvalitétstid med bruden som jag trots allt tränade massor med tidigare och nu knappt träffar! Men vi fick ju prata i två timmar då alla fall :) hehe. Sedan vare hem, duscha, svira om och komma på att oj kanske borde dricka vatten och ge kroppen lite näring efter distanspasset. Så lite vatten och en korvbit slank ned. Kl åtta hämtade Magnus upp mig och i baksätet gömde sig bästa Angelica! Vilken underbar överraskning, bästa jag fått på så länge!! :D Då drog vi på tranan för att käka, mysigt värre. Hungrig var jag och min stackars kropp fick ju ingen riktigt bra återhämtning så att säga ;) haha.

Några drinkar sedan tröttnade vi och drog hem, absolut dött vare och kl var strax efter halvtolv när jag kom hem. Toksomnade och sov till halv åtta. Sedan vid elva tiden stack jag ut på en runda igen. Mindre än ett dygn efter 20 km och med den dåliga chansen till återhämtning som kroppen fick är jag sjuktglad i min kropp som ändå fixade 11 km utan större svårigheter.


På kvällen drog jag och Angelica och våldgästade Göran där vi käkade tacos och bara tjattrade ^^ Igår blev det vilodag och på eftermiddagen åkte vi till hudik för att hälsa på senaste tillskottet i familjen, en liten Elliot har vi fått! (eller ja, Moster med tillbehör men det räknas ju till oss också). Kom hem och däckade i soffan, somnade halv tio ungefär och sov till åtta idag. Trött tjej med andra ord! Delade ut informationsblad om loppet till olika butiker innan jag gav mig ut på en löprunda i solen och värmen! Det blev underställströja och tshirt idag. drog upp ärmarna och njöt av solen efter 2½ km. Solapa? jajemän! fick ihop 15 km så totalt är jag uppe i 5,5 mils löpning denna vecka, hoppas på 7 mil med löpnigen imorgon ;> Väl hemma sen, endorfinfylld ställde jag mig på balkongen och solade lite mer medan svetten droppade och jag nynnade med Eric Amarillo "Vill du ligga med mig då?". fick konstigt nog inget napp, får öva upp sångrösten känner jag.


Nu blire kvällsmys för fulla muggar innan det är dags att gästa sängen igen, snart måndag och hemfärd. Jag längtar hem till Skövde :)


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards