Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

55.

Av Isabella - 28 mars 2013 08:04

Vilken överraskning jag fick på jobbet igår då! Sitter man och äter lite kvarg så ropar Sebbe från kassan att jag ska komma. Visst tänkte jag och knallade ut. POFF, där har min mormor uppenbarat sig?! "Men hallå, du är ju liksom 45 mil bort, vad gör du hääär??"

Nej då ville hon bara se hur jag jobbade hävdade hon, och självklart, ha tillbaka sin reseväska. För ja, tjej som jag är så lyckades jag ju med konststycket att åka till Bollnäs med min reseväska, där hitta sommarkläder bland mina lådor som jag ville ha med mig hem, så då gick jag låna mormors reseväska med mig hem till Skövde ;) haha. Så då hade hon fått nå fnatt igår och tänkt "jag drar till Skövde" plingade på hos mamma och Nils, kan ju säga att de blev lika chockade som jag. haha vilken grej!


Så idag är planen: gymma överkropp (då det vankas distanspass imorgon) sedan luncha med mormor och co :) Därefter jobb 14-stäng innan jag tar "påskledigt" ända till söööndag!

Passet idag då? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu mer än överkropp och att jag tänkte dö chins&dips döden. Så det får nog blir promenad utomhus som uppvärmning, sedan pang på, köra baksida axlar, enarmsrodd, chins och dips tills jag dör och avsluta med att leka i TRX'n. Mja, det känns rätt okej alltså ^^, TUNGT ska jag köra också, inga fjantvikter. Ska minsann visa pensionärerna på gymmet vem som bestämmer *nickar*


Visst äre en fin skärtorsdag idag hörrni? Kanske man ska göra sig till påskkärring på jobbet? ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards