Alla inlägg den 29 mars 2013

56.

Av Isabella - 29 mars 2013 13:08

Glad påsk hörrni!

Det är ju tydligen påsktider nu som folk engagerar sig i, åker till höger och vänster för att påska och äta massa mat och sådant.

Jag brukar vara iväg på sådant, förr, men i år blire inget av. Mamma jobbar imorgon och idag hade de inga planer på påskmat så poff, då blir man utan detta extra gluffande. Inget jag säger tusan över om jag ska vara ärlig :)


Jag har istället haft det riktigt grejt, en riktig mysfrukost intogs innan jag knallade hem för att byta om och möta upp Torill för en härlig runda i solen. Planen var 2-2,5 mil, beroende på vänder, kropp och hur lång rundan var helt enkelt.


 


Vi besteg backen upp till Simsjön vilket i sig borde räknas som en halvmara, men det var riktigt bra jobbat. Inte alls så farlig som jag bävade för heller så jag är riktigt glad och nöjd alltså! Rundan flöt på och mot slutet började jag känna att jag inte fått i mig tillräckligt med vätska inför, men det gick bra ändå! Rundan slutade på dryga 2 mil och jag är full av endorfiner! :) Har precis fått i min min påsklunch som bestod av havregrynsgröt med chokladbollssmak, proppad med färsk ananas samt riven cocos - nomnom I just say! Så alla ni som smetar i er massa annat, ni har inte ätit chokladbollsgröt alla fall ;) hah! Nej men ändå. Det satt som ett smäck :)


 


Nu ska jag försöka ta mig in till duschen och bli fräsch igen innan jag ska kalla på förstärkning och sällskap. Ha en trevlig långfredag allesammans :)


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards