Alla inlägg den 1 april 2013

57.

Av Isabella - 1 april 2013 07:25

Hallå,

Nu är det dags att sätta fart, sätta upp mål för veckan och ta tag i kost och socker såhär efter påsken. Nu finns inga undanflykter eller anledningar till sockerfrossning som det blivit faktiskt. Jag har ganska mycket jobb och utbildning i veckan men ska ändå hinna med och träna en hel del har jag tänkt!

Planen:

Måndag: Jogga till mamma, äta frukost, jogga med henne sedan jogga hem innan jobb 14-18.30

Tisdag: Utbildning 9-17, springa 15 km

Onsdag: Utbildning 8-16, Cirkel 17-18

Torsdag: HELLEDIG! En tokig träningsvärk efter cirkeln ska mjukas upp med joggingrunda på 10 km

Fredag: Jobbar 16-20.30, springa 15 km

Lördag: Jobbar 14-18.30, styrketräning överkropp

Söndag: Jobbar 14-20.30, springa distans 20-25 km


SÅ kommer min vecka rent träningsmässigt se ut, sedan ska jag också koncentrera mig på kosten, börja skriva upp in och ut kcal. April är nu startad, det kommer bli grymt och jag ser fram emot många långa soliga löprundor för att lära upp kroppen dess belastning ;)


Är ni redo för april? Hur ser era planer ut? ;)


Btw så fick jag ju Sommartåget i påskägg av mamma och Nils. Underbart!! Jag är så superglad och hoppas med allt jag kan att Ida också kommer hänga på. Då blir det vår trio igen; Ida, Maria och jag


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards