Direktlänk till inlägg 4 april 2013

59.

Av Isabella - 4 april 2013 09:46

God förmiddag!

Nu är kursen avklarad och det är "bara" två prov kvar innan vi är utbildade instruktörer. Känns gött! Hur blev det med löpningen då? Jo.. jag har inte en sådan mage som klarar av att sitta still en hel dag utan att bli uppblåst, och till lunch fick vi "cesar sallad" = MASSA sallad, sånt där salladshuvud ni vet, lite cesarderessing, några krutonger och en liten liten kycklingfilé. 1. man blev inte mätt 2. det underlättade inte direkt magen.


Så när jag väl var hemma vid fem då omplanerade jag och körde backträning istället. Då hade jag nära hem om jag inte skulle fixa't. Och det var nog en väldigt bra plan, för när jag kom fram till backen och joggade upp första gången för att värma upp kände jag att energin inte riktigt fanns där. Så redan innan första rycket hade jag kompremissat med mig själv och sagt "åtta ryck, sedan är du klar, inte tio som vanligt" och åtta det blev. Sega, mjölksyriga, energitomma ryck. Men jag fixade det och var mycket nöjd efteråt!


Hem, duschade, fixade det sista i tvättstugan och bytte om för att knalla iväg och bli bjuden på middag - riktigt gott! Igår var det sedan dags för sista dagen på utbildningen, åter en dag med mycket stillasittande men lite bättre mat alla fall. Pasta med fläskfilégryta eller nå sånt. gott vare. Kl 16 slutade vi igår, då åt jag en aningen förstor proteinbar för jag var hungrig och skulle köra Cirkel kl 17.


Cirkeln var brutal! Bearwalk, bicepscurl, upphopp åt sidan runt i en fyrkant, kettlebells sving, dips, vandrande planka, spring upp och ned på bräda, "C" med stång, grodhopp framåt och bakåt, vandrande armhävning, rodd, sidohopp över bräda, ryggresning med vikt samt baklänges burpees. Efter första varvet viskade jag till Susanne "jag mår lite illa nu" och hon svarade "Bara att svälja tre ggr extra!" så jag svalde ned baren och körde. Gosse vilket härligt pass! Idag känner jag främst i rygg och mage, lite i armarna men inte så mycket som jag bävade för i benen.


Så planen idag är att jag ska till Tessan på lunch vid tolv, sedan ut och springa lite halvdistans och ikväll vankas det skräckfilm i Ryd. Wrong turn 5 ska vi kolla på, troligen lika sjuk som de 4 första :D haha. Så detta kommer bli en fantastisk torsdag, det känner jag ju på mig ;) Ja, jag gillar torsdagar! Det är fint väder ute också så man kanske ska passa på ut och gå en sväng :)


Vad ska ni göra denna fantastiska torsdag då? ;>


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards