Direktlänk till inlägg 28 april 2013

71.

Av Isabella - 28 april 2013 07:47

Dagens första kopp kaffe går nog inte att beskriva tillräckligt bra. Och att sedan titta ut se klarblå himel, solen lyser och lite vind. WOW. Idag blir det jobb 9-14 sedan ska jag hoja hem och svira om, på med löpstället och bege mig ut en sväng för att få sol på näsan och lite egentid :)


Igår jobbade jag 8-16 då vi stängde tidigare, och det var inte många som såg lappen på dörren och därför blev paff när jag vid tjugo i fyra började förvarna. Men det gick bra och jag var från jobbet kanske kvart-tjugo över. Skulle möta upp Torill halv fem för att köra distanspass, riktigt trevligt trots löparmagen som protestera lite men inte värre än att jag fixade mina två mil på under två timmar ;) Sedan blev det hem, duscha, svira om, sminka till sig lite. Såg att jag var så trött att ögonen var röda och jag orkade inte göra något åt håret utan lät det vara helt utsläppt vidare mot Pim's för att möta upp actic-gänget på smörgåstårta och lite snack. Drog hem vid tio för att jag var så trött och ville varva ned lite så jag kunde somna i tid. Sedan tokslocknade jag vid elva och sov till halv åtta. Riktigt skönt!


Nu taggar jag som sagt för jobbelijobbjobb. Ledig imorgon men tro inte att man är ledig för de! Yogalates är bokat 8.45-9.40 sedan cykla ut till Ryd, springa med mamma, cykla hem och städa, packa och tvätta tänkte jag. Cirkel 16.30 (där jag förövrigt fick sms om att knäcka Emil då han tydligen skröt på förfesten om hur mycket starkare än mig han är. haha) och sedan hoppas jag mamma kan få med mina grejer ut till Ryd så jag kan lämna in nyckeln till rummet. Så ser dagen ut och det känns ju allt annat än ledigt ;)


Nä nu kör vi folk, en riktigt trevlig söndag ska detta bli!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards