Alla inlägg den 13 maj 2013

77.

Av Isabella - 13 maj 2013 07:54

Varvet veckan är här och jag är mer taggad än någonsin på att börja på med långdistans! Med ultra. Efter att ha följt Torill när hon sprang 24 timmars VM i Holland och där hon tog PB med råge från 211 km till 220 km (!!) så blev jag supertaggad.


Jag har ju en del längre lopp framför mig nu och jag tänkte under sommaren lära kroppen högre belastning med distanserna. Men först ska vi ta Varvet där jag och mamma ska sova på hotell fredag - lördag så vi kan sova ut, äta frukost (hotellfrukost!), hämta nummerlappar sedan möta upp tjejerna för pastapasty innan det är dags för start :)


Sedan är det bara 12 dagar kvar till Bollnäsloppet 2013, tycker det bara var nyss som det var flera månader kvar. Gosh vad tiden flyger förbi. Helgen efter de ska jag och Torill springa Sthlm Marathon sedan fredagen efter de är det äntligen dags för nästa 6 timmars i Råda denna gång. Ja ni hör ju, massa massa lopp på g och jag är så sjukt taggade för allt!


men nu ska vi ta en dag i taget, börjar med denna dag. Där det troligen blir Göteborg för att byta in min telefon och få en ny, sedan köra cirkel 45 min på eftermiddagen, tänkte avsluta detta med några fina intervaller. 10 st á 2 min, se om jag kan utmana Tom att hänga på igen ;b Utan musik dessutom?! Gosh det kommer bli svårt men ska göra mitt bästa! Allt handlar om inställning och mentalträning tänker jag.


Hur ser er toppenmåndag ut då?! :)


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards