Alla inlägg den 24 maj 2013

81.

Av Isabella - 24 maj 2013 16:34

veckan har sprungit förbi och nu är det fredag! om 20 timmar kommer första startgruppen sprinta iväg i årets upplaga av Bollnäsloppet. det känns galet! Men nästan allt är fixat nu, det som går att fixa vill säga :)


Annars då tänker ni, vad i friden sysslar jäntan med som inte bloggar? Joni, jag tar igen tid med min brutta Angelica, jag är ute och dansar, jag är ute och sprayar orange vägfärg så mina kära deltagare imorgon finner målet och jag bara är. Jag tar igen tid med mormor och ikväll ska det käkas med Spicy cow med angelica. som jag längtat <3


Igår var jag ute och testade mitt skenben med löpning. efter löpningen i tisdags så kände jag lite grann men det kändes bättre igår. Kändes inte alls. Värre vare med dagsformen men jag njöt av rundan, omgivningen och mitt egna sällskap. Sjöng fint "Vill du ligga med mig då" när jag flåsande och svettstänkande var ute på. Sedan gjorde jag flygplanet till Ulrik Munther "tell the world I'm here!" mycket passande tyckte jag ;) under slutspurten sjöng Darin "You're a murderer" och mitt svar till honom var "den enda jag dödar just nu är mig själv!" men jag var nöjd och endorfinfylld när jag kom hem.


Sedan har jag fått en ny (nej två nya) favoritlåt. ena är Marry me av Finland i schlagern. Sedan har vi Bruno Mars Marry you. Musikvideon till den..woow.. säger som Angelica, skulle någon fria till mig på det viset skulle jag aldrig säga nej. ;> När jag cyklade hem igår kände jag mig som Ronja Rövardotter dessutom. Mitt hår fladdrade överallt och ingenstans i vinden och jag hade aningen kort klänning och en förstor cykel. Kände mig som 10 år igen och frihetskänslan då var oslagbar!


Därefter dansade jag runt och sjöng högt "marry me baby!" eftersom mormor var ute på. Jag insåg att min sångröst nog kan skrämma bort vilken galning som hellst, så det får bli mitt överfalls vapen ;)


Nu ska jag duscha efter en dag i solen och tagga för mys med bästaste :)


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards