Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

83.

Av Isabella - 29 maj 2013 21:02

Det är en snubbe som jobbet som hävdar att man kan vara fin utan smink. Jag är inte riktigt säker att han håller med efter att ha mött mig igår när jag gick från hemköp. Håret åt alla håll och jag kände mig som ett riktigt troll. Att jag dessutom hade "luffar" outfit med allt som inte direkt matchar gjorde ju saken ytterligare liiite bättre kände jag. Så jag log sådär oskuldsfullt och hoppades att han snabbt skulle glömma bort den bilden.


Det faktum att jag sedan gjorde en repris idag igen (dock utan att möta på honom - tack och lov!) knallade runt på hemköp. i shorts, håret POFF och tjocktröja, allmänt luffig. så stod jag sådär halv framåtlutad och plockade med varor sedan reser jag mig upp. Så ser jag något i ögonvrål, där står en gubbe och glor. Helt indiskret! Jag blir lite stressad, skyndar vidare och gömmer mig bland kaffehyllan - trodde jag. han kom och gick smygande förbi och tittade, så då skyndade jag till kassan. då kommer han strosande även där och glor, utan att handla eller något. superläskigt och jag slängde ständiga ögonkast över axeln på vägen hem därefter. Pow.


Idag hare btw vare vääääldigt dött på gymmet, trots vädret ute har folk haft bättre saker för sig än hänga inne med oss och träna. Dålig stil lite granna tycker jag allt! Hoppas på mer folk imorgon så man slipper gå runt och pilla på moppen eftersom den nästan börjar damma igen pga inaktivitet. ;b Idag sprang jag hem från actic, tog en omväg så jag kom upp i 8 km. Det var kvavt och varmt ute och jag hade bunkrat på mig för de sas regna och vara kallt. Jo men tjena! Det fick jag lida för kan jag meddela, det kändes tungt och bara blä. Men jag gjorde flygplanet i en uppförsbacke så var det bra igen :D kom hem och hade lyckats snitta på precis under 5 min/km trots att jag tog de lugnt tyckte jag. Nöjd tjej!


Nu är det dags att sova, kl ringer 6 imorgon. Men då ses vi på actic imorgon då? KANON! ;)


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards