Alla inlägg den 31 maj 2013

84.

Av Isabella - 31 maj 2013 09:35

Jag, precis som många andra sitter nu och tänker: en dag, det är bara EN DAG kvar. Helt sjukt. Imorgon springer vi Stockholms Marathon. Vad hände där? Hur gick det till? Vart tog tiden vägen? Jag anmälde mig liksom.. i mars något tag eller när det var. AAASLÅNGT kvar, hade hur mycket tid som hellst på mig att träna.


Men jag har tränat. Uppe i 95,5 mil detta år. Ingenting gentemot många andra, men ganska bra för att vara mig! Snittar ändå på 4,3 mil i veckan. De sista månaderna har jag sett till att fått in minst 1 distanspass i veckan på 2 mil eller uppåt.


Nu i sommar planerar vi ännu fler långpass och myspass tillsammans jag och Torill. Men vi tar en sak i taget. Vi börjar med Stockholms marathon imorgon. Där vi ska njuta av varenda steg, vi har ingen tidspress utan ska bara ta oss runt i varandras sällskap. detta kommer bli toppen! Prognosen ser bra ut, lite mulet och 17-19 grader. Lite vind. det kan alltså bli perfekta förhållanden för att ta sig 42.2 km. Trodde faktiskt aldrig, aldrig jag skulle stå vid startlinjen för just sthlm marathon då det är två varv. Det värsta jag vet är att springa två varv eller fler. Alla fall på distans, när det är på tid fungerar det annorlunda. Men imorgon är det dags, och jag ska ha min finisher tshirt och min medalj som jag kan glänsa med sedan. Att jag ska! ;) Torill, min häftiga superwomen ställer upp i sitt 74:e marathon tror jag det var. WOOW. Kanske är något sådant man ska sikta mot i sitt liv. Faktiskt :)


Nä, nu ska jag sluta sitta här och dilla, dags att kirra frulle och ta tag i dagen efter 11 timmars sömn ;)


PUSS PÅ ER!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards