Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

89.

Av Isabella - 11 juni 2013 22:27

Godkväll!


Har haft ett toppendygn i götet med finaste Tessan :> Åkte dit igårkväll, där blev jag upphämtad och vi åkte och handlade. Lite götta, hyrde filmer och gjorde oss redo för en mysigkväll. Riktigt trevligt och vi hann med två filmer innan vi stupade i sängs. idag klev vi upp vid nio, käkade frukost, färgade hår och gjorde oss redan redo för en dag på Liseberg!


Kom dit till 13-ish. Massa massa massa folk så de tog oss över en timme att komma in och sedan få åkbanden. Så efter typ 1½ timme lite drygt hade vi väl kommit fram till första karusellen. Asläskig men jag hade ju korkat nog insisterat att vi skulle åka den..trodde jag skulle dö x antal gånger under åkturen men jag överlevde! Därefter var ju klockan helt plösligt halv tre så vi knatade och käkade innan det var dags att ta nya tag. Tessan lurade upp mig i Lisebergsbanan med orden "den är inte farlig, den går typ i våger fram och tillbaka bara!" jomenjustja! Och undertiden vi åkte så körde hon upp händerna i luften, tanten i mig ville väsa åt henne att ta ned dem så hon inte råkade fastna i något på vägen liksom! men hon klarade det och så lika jag!


Nytt mod gav vi oss på uppskjutet (även detta min korkade idé), de enda positiva där var väl att Tessan vrålade i lika mycket dödsångest som jag - hehe -. Direkt på detta körde Tessan uppswinget vilket jag aldrig mot några pengar i världen skulle ge mig på. Sedan körde vi på med hanghai, underbara karusell!!! Jag älskar de äckliga pirret som man får i magen. därefter en annan fin snurrrkarusell. Tessan fick mig även att åka två vattengrejer så vi blev tokblöta båda två, men roligt var det. Sedan körde vi på med hanghai igen innan vi skulle bege oss mot centralen. Och då hade vi den underbara turen att hamna bredvid två kompisar, män omkring 35 års åldern. Där ena gillade karuseller, andra tjöt som en tjej. och stönade däremellan. vi skrattade så vi trodde vi skulle kissa på oss nästan, helt underbar åktur måste jag säga!


Underbar dag, underbart sällskap och sjukt roligt har jag haft. Detta måste helt klart göras om! <3


     

 
 
Angelica

Angelica

12 juni 2013 10:47

I know ;) pojkar is the shit :) bara du som fattas nu så hade det varit perf :D
Blev riktigt nöjd med alla kläder faktiskt :)

http://Www.theclimb.bloggplataen.se

 
Angelica

Angelica

15 juni 2013 10:59

Haha Jaa på mitt jobb gillar vi tamponger, eller så är vi bara för lat för att städa :p
Men du kan va söt :)
Åkte ni hangover? Den skulle jag vilja prova

http://Theclimb.bloggplatsen.se

 
Angelica

Angelica

15 juni 2013 17:03

Nehe fan va tråkigt :(
Kommer hem och vänder den 27e sen kommer ja hem från Turkiet den 6e
Vadå då?

http://Theclimb.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards