Alla inlägg den 26 juli 2013

96.

Av Isabella - 26 juli 2013 06:02

fredagmorgon och här sitter jag med första koppen kaffe. Nice! Sista dagen med dubbla arbeten denna vecka, imorgon är det bara actic som gäller ;) höhö.


Men jag är glad för det! Fått till två löppass mellan allt jobb och inte överbelastat höften avsevärt. Jag får ju en hel del vardagsträning då jag oftast tar mig till fots eller cykel mellan mina jobb överallt. Min enda helt lediga dag denna vecka och sedan de kommande 12 dagarna är nu på söndag. och gissa om jag längtar?! Fast ändå inte, jag sysselsätter mig med att jobba mycket för att inte kunna äta så mycket. Logiskt? Nej, men det är så jag fungerar.


Fast denna vecka har det fungerat bra måste jag säga. Jag skriver dessutom upp allt jag äter, för en matdagbok över en vecka. detta gör att jag dels tänker efter en extra gång om jag verkligen ska äta. Sedan får en översyn hur mina matvanor ser ut. På måndag ska jag träffa en av våra pt's och gå genom detta och ordna ett kortupplägg inför mitt kommande 12 timmars lopp. Känns bra måste jag säga, skönt att lämna över det i någon annans händer så jag faktiskt kan släppa den biten om att lägga upp i första taget och sedan bara följa. 


För att hoppa ytterligare mellan alla tankar och så, på söndag när jag är ledig så ska jag sooooova sedan äta en finfin frukost och därefter bege mig ut på ett härligt distanspass. Kommer bli kanon :)


Nu ska jag skynda mig och byta om, för att iväg på första jobbet för dagen - hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards