Alla inlägg under juli 2013

92.

Av Isabella - 11 juli 2013 15:19

Göteborg för en natt. Marias 25 års dag/kväll/natt. Ska beskriva den i så få ord som möjligt.

Åka tåg. Massa tjejer i en lägenhet. Fniss och skratt. Color med färgtema orange. Dans. Söt bartender. Mer dans. Snygg skåning. The moniker wannabe. Vandring i natten. Soluppgång på ett tak någonstans. Buss hem vid fem. Sova. Bra natt.

Tack Göteborg för denna gång!

91.

Av Isabella - 8 juli 2013 09:14

Dags för en ny arbetsvecka - gött! Känner att jag börjar komma in i ett flow och trivs riktigt bra just nu. Igår hade jag en helt ledig dag och visste inte vad jag skulle göra liksom?! Blev rastlös nästan direkt, så knatade ned till stan och handlade lite och sedan hem igen.


Vände i princip bara hemma, drack vatten och sedan cykla jag till gymmet, prata med Sebastian som jobbade innan jag satte igång med träningen. 45 min på crosstrainer, varierade mig med framåt med händer, framåt utan händer, bakåt med händer och små intervallryck liksom. Bara för att få tiden att gå. Varför crosstrainer tänker ni? De gör jag också! Men det är för att jag lovat min kära far att vara utan löpning en vecka, känns motigt men då ska jag tusan träna konditionen på annat vis! Så körde där först, sedan gick jag och körde lite styrka för baksida axlar/skuldror, utsida höft, enbenspress, rotatoscuff, magövningar och en ryggövning innan jag begav mig till crosstrainern för avslutande 20 min. Kändes riktigt bra efteråt! Detta ska jag fortsätta med hela veckan känner jag, peppad till tusen :)


Idag blire dock vilodag för jag har fastedag så då ska man inte göra utöver. så blir la att man städar av på gymmet, drömde om det i natt så ;b haha. Men det är gött, tiden går och det känns bra att ha gjort något :) Sedan äre ju måndag så då blire nog massa trevligt folk på actic - vi ses där! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards