Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Isabella - 11 augusti 2013 19:20

Då tar en toppen helg i Göteborg slut. Helt kanon på alla sätt.

Började i fredags när jag åkte ned, möttes av Filip för en kaffe innan hans tåg gick norrut. Sedan åkte jag till Maria där vi knallade och köpte kräftor för en mysstund och sörplande. Därefter tog vi en kvällspromenad innan vi kikade på en creapy film - 127 hours eller nå sånt. Tvärsomnade sedan till ljudet av festande grannar.

Vaknade vid åtta tiden igår. Tog en lååång frukost där vi pratade om allt och inget. Sedan svirade vi om för en distansrunda i Göteborg.

Finfina 21,5 km fick vi ihop med ett stopp på café för att köpa hem varsin liten fralla som efter löpningsfika. Nomnom!

På kvällen tog vi en bio - Do you se me now? Har jag för mig dem hette. Superbra!
Knallade hem och snackade lite innan vi somnade, vaknade av världens åskoväder och störtregn vid tolvtiden på natten. Shit!

Idag vaknades det Liseberg! Massa snurrkaruseller senare så hade man väl även vunnit två kg choklad ;)
Så nu har jag fixat tilltugg under 12 timmars om ett par veckor. Woopwoop!


Kanon helg med underbart sällskap. Tack för denna!

Skapa flashcards