Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Isabella - 20 augusti 2013 09:44

Det känns i hela kroppen att det närmar sig det stora läskiga som sker på lördag kl 18. Det känns i min sinnesstämning också. Jag känner mig som ett vandrande pms monster. Vill fräsa ifrån för allt och hellst av allt stänga in mig från alla andra och bara fokusera och köra mitt.


Men självklart ska jag jobba och kunna prestera på jobbet, ge alla kunder de som de har rätt till - ett perfekt bemötande just för dem. Sedan bor jag ju hos två stackare som också råkar ut för detta monster. Jag ber därför om ursäkt till alla redan nu om ni skulle känna att jag inte bemöter er som vanligt, det finns tack och lov en anledning bakom men samtidigt så är det ju fel. Men ni får försöka ha överseende till att det är min första riktigt stora tävling, något jag aldrig trott jag skulle göra, tills för knappa 5 månader sedan när Anna knallade in i mitt liv, en PT med krut och härlig motivation och säger utmanande "Vi kör 12 timmars i augusti!" där och då bestämde jag mig. JA, det gör vi! Dock kan hon inte delta pga hennes rygg. Men hon och dotran ska komma och stötta och heja på. Jag älskar alla människor som finns runt om och är så tacksam för detta.


Sedan har jag till detta dragit på mig en ny favoritlåt som jag spelar såfort jag får chansen: Medina – Miss Decibel . Denna kommer hjälpa mig genom veckan. Nu är det bara fokus; hålla den tänkta kosten, hålla humöret på topp och samtidigt njuta av livet. Vi lever bara en gång, försök därmed att göra det bästa av varje dag!


Blir det extra tungt en dag tänker jag tillbaka på något distanspass som jag var extra lycklig under. Kör bara, allt är här och nu. <3

Skapa flashcards