Direktlänk till inlägg 17 september 2013

120.

Av Isabella - 17 september 2013 06:19

Första natten i lägenheten - check!

Gårdagen kändes mest galen bara. Det börjar med att jag inte får släpa in mina saker i lägenheten förrän strax före elva. Så då fick de stå utanför medans jag hämtade hem bajken, handlade lite så de fanns ätbart hemma och ordnade internet (bräätzbrytning). Sedan slutade det med att jag drog och köpte kinamat så jag kunde ha lunch + matlådor. (Sedan att de blev fler matlådor än tänkt och att jag inte kan värma hemma är sådant som händer.)

Får en hel del av mina ordinarie saker om någon vecka när mormor kommer ned. Gött gött! Nåväl så igår drog jag sedan iväg på kvällsjobb. Var hemma med bussen kl 23. Trött som få. Visste att klockan skulle ringa kl 5 igen. Så för att spara tid behöll jag mascaran på. Mycket smart kände jag! (Vi låtsas som att min plan var att ta den senare bussen. Inte att hjärnan var så trög att jag tänkte fel)

Eftersom jag inte äger någon kaffebryggare för tillfället så tog jag stora koppen the idag.

Nu blir det bredvidgång under dagen och i eftermiddag får jag kvalitetstid med Jessica :)

Puss!

 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

30 september 2013 18:03

Vilken fin kopp! :)

http://eiight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards