Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

127.

Av Isabella - 9 oktober 2013 11:41

Klockan är ännu inte tolv och denna dag bjuder på mycket redan ^^


Jag vaknade på sjuuukt bra humör! (är fortfarande) Knatade ned för att köra igång tvätten. Drack kaffe och lyssnade på musik. Bestämde mig för en löprunda, men skulle först på stan. Så fixade en omgång till i tvättstugan innan jag gick på stan och kirrade lite kläder inför Angies fest nästa helg :) Påväg hem inser jag att jag för fjärde gången återigen glömt köpa hänglås. Nåväl, jag få la komma ihåg det nästa gång istället :)


Bytte om och begav mig ut på en runda, den kortaste rundan på vääääldigt länge, och den jobbigaste. Inser själv att jag inte ätit särskilt bra de sista dagarna, knappt något allt jämfört med hur jag brukar äta. Och idag hade jag inte ätit något men varit vaken någon timme.. första km gick rätt okej, men sedan gick det utför och den fjärde handlade mest om ren överlevnad. Så när jag väl fick 4 km på klockan tvärstannade jag och försökte hitta andan och bli av med mjölksyran i benen. Jisses, det var första och sista gången jag springer utan mat i kroppen! Men det är bra att lära sig tänker jag. I eftermiddag är det dags för cirkel och till dess ska jag ha energi i kroppen alla fall ;)


Min lägenhet ser kaosartad ut efter att mormor dumpade alla kartonger här i måndags, prylar överallt! Och värre kommer de bli idag när de kommer hem från Ullared med ännu mer saker. poooff


 


När jag kom tillbaka från rundan så skulle jag plocka ut tvätten ur torktummarn och inser då att mitt kära påslakan lekt packman och därmed slukat all annan tvätt. MYCKET MOGET vilket jag också utbrast där i tvättstugan. Jag menar, vaaarje gång man tvättar så sker det ju! Nåväl, bara att riva ut all tvätt ur lakanet.


 


Nu ska jag duscha, se till att få i mig energi sedan bara njuta av dagen  :)


PUSS!

 
 
Ingen bild

Magda

9 oktober 2013 16:40

haha aa precis, har aldrig förstått mig på dem som tar flera km långa powerwalks osv innan frukost! man orkar ju knappt bre en macka innan man fått nåt i magen xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards