Alla inlägg den 18 november 2013

Av Isabella - 18 november 2013 06:48

Jaha, då har jag åkt på förkylning igen. Det känns ju sådär! Kunde alltså springa tisdag, onsdag och torsdag förra veckan. Sedan kom förkylningen som ett brev på posten!


Jag som taggat för långpass i lördags och kunna springa med på intervallerna igår när vi körde sista löpkursen. Men så blev icke fallet ;/ Börjar tröttna på dessa ständiga förkylningar, funderar på hur jag ska göra framöver för att slippa dem. Det lutar mer och mer åt ett håll men inget jag kan ta upp här för tillfället ^^


Annars då, jag har jobbat i helgen - riktigt skoj! I fredags körde vi lite förfest på gymmet när jag jobbade själv. Måste ta med en discokula något tag känner jag så vi får in den riktiga stämningen :D Sedan var jag tydligen en riktig landsförädare för att jag verkligen tokstruntade i allt vad fotboll hette. Folk tittade hatiskt på mig ;) Dock fanns det ju några pojkar i min smak som muttrade "Fotboll är för fjoller!" när man frågade om även de skulle se fotbollen. Fler såna killar! Därefter knallade jag hem till mig, myste till det med lite tacos innan jag stupade i sängs. Upp och hade öppningen på lördagen, massa trevliga människor som ger energi! jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag älskar mitt jobb! Trots ett par telefonsamtal med bittra människor som öser galla så fortsätter jag le för det är de jobbet ger mig, energi och glädje!


Så efter att bara ha jobbat till kl 14 då Mathew bytte av mig så åkte jag upp till mamma och Nils för att färga håret istället för löpningen då. Sedan hem för att försöka fördriva tiden. Vad gör människor som är lediga hela lördagen och inte kan träna? Jag åt resterna från tacosen och spelade massa sims. Det var min eftermiddag och kväll ;) haha.


Sov drygt tio timmar den natten - så välbehövligt. Allt jobbande sliter och förkylningen behöver få sig en omgång. Planen var ju att den skulle vara borta när jag vaknade upp igår - inte värre! Men det var precis vad den var. Så jag bestämde mig att bekämpa hårt med hårt och införskaffade Kan jang också. Så nu kör vi Enchinaforce samt kan jang.


Men igår då, så hade vi sista träffen med löpkursen. Så skoj, och peppande deltagare jag har fått glädjen att dela dessa tillfällen med :) Vi testade på tusingar och lång backe igår. De tog ut sig rejält och pressade gränserna lite lite mer än tidigare. Underbart! Efter sista backintervallen såg det ut såhär:


  

precis som det ska se ut!


Därefter var det dags att jobba lite kväll på Actic. Carro och jag, vilket inte blir allt förofta men skoj hade vi! :) Tiden gick riktigt fort och poff så var det stäningsdags. Sedan var det bara hem och käka lite innan det var dags att toksova igen. Dessvärre så låg jag och nästan somnat när jag kom på "NEJ PLANKAN!" så det var bara att hoppa upp ur sängen och ned på golvet och planka i 2 minuter innan jag kunde krypa upp igen. ^^,


Nåväl, nu ska jag snart börja dona på med frukosten (jag käkar pepparkaksfil - sååååå sjuuuuukt gott!!) ha en toppen dag nu allesammans! Le mot världen och den kommer le tillbaka. Äg måndagen och allt såntdär vettni ;)


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards