Alla inlägg den 21 november 2013

Av Isabella - 21 november 2013 06:47

Godmorgon!


I förrgår bestämde jag mig för att nej, nu får denna förkylning vara avklarad. Så tog mina sista supar av både kan jang och enchinaforce sedan skulle det vara bra. Vaknade upp igår och wips! så var jag i princip helt av med den. Gööttt ;)


Körde PT pass med mamma i tisdags, då jag fortfarande körde på den hesa sexigheten så hon skrattade mellanåt när jag fick såntdär målbrotts skelning i rösen. men det gick bra i övrigt :) Vi fokuserade på balans, bål, och armar då. Frågade igår hur det kändes och fick svaret "Ont, det gör ont" så den recensionen kan man ju vara nöjd med ^^,


Sedan igår var jag helt ledig! L E D I G ! Jag sov tio timmar på natten nästan (precis som natten innan) sedan tog jag det lugnt, spelade sims och bara mös liksom. Inte massa planerat. På kvällen var det dags för cirkeldöden. och vilken cirkel! Inte den värsta kanske men bra nog nära! När Hanna går runt i mitten och plockar i ordning och myser, säger "denna cirkel kommer bli jobbig - GRYYYYYM!" då vet man att det är så. Jisses! Jag och Susanne trissade varandra som vanligt, skriker och småkivas. Tävlar mot varandra och kör bara.

Stationerna var 14 st. 14 st vridrigt svettiga och alldeles underbara samtidigt. Burpees med ett ben, dips, "bruna fläcken", planka med vridning, explosiva armhävningar (gärna med klapp mellan), grodhopps idioten, rygglyft 360, sidohopp över låda, bål med stång mot ben/fötter, Knäböj med stång över huvudet - rörelseträning, plankan med roddrag, flygplanet x 2, höftlyft på boll/liggande lårcurl. YEAH. Svetten stänkte, illamåendet var där. precis som det ska vara!


Efteråt sa jag till Susanne att jag skulle ha ont i natt. och jag fick rätt. vaknade tjugo i fyra av att grannarna ovanför går runt med träskor eller nå liknande. Sedan ligger jag vaken till strax efter fem. den bekvämaste sovställningen var att ligga helt stilla, inte rulla runt så mycket. Dock funderar jag på om jag kanske sovit ikapp så mycket sista nätterna här nu att jag snarare har en liten överdos av sömn? Eftersom jag somnade vid halv tio igår, sov till tjugo i fyra, somnade strax efter fem och klockan ringde halv sju inatt.


Dessutom kör jag fortfarande på med Novemberutmaningen av plankan. Vi började ju så fint med 20 sek första dagen. Nu kör vi 2½ minut om dagen. Och jag har ju en tendens att glömma av denna kära vän under dagarna, och därmed komma på det när jag nääääästan sover. Så då äre bara upp och planka av tiden. men nu ett par dagar har jag varit duktig och komma ihåg de innan jag lägger mig. Igår var planen att ta plankan innan cirkeln då det skulle bli ännu jobbare än vad 2½ minut i vanliga fall är när man kört cirkeln. men icke, det fick plankas innan läggdags igår igen. Men jag bjuder på en fin bild från en kvällsplankning ;)


 


Idag vankas det delad tur på jobbet eftersom jag älskar det så mycket ;D Så först kör vi på 8-12 då det fattas folk, sedan tänkte jag springa lite och så mellan innan jag kliver på igen 15:45-21:45. Så ni vet vart ni ska befinna er ikväll, eller hur? Juste - Actic! ;)


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards