Direktlänk till inlägg 27 november 2013

144.

Av Isabella - 27 november 2013 09:03

Hejsan hoppsan!


Igår tog jag ett beslut som kändes helt rätt när det var taget. Jag sa upp mig som assistent. allt bussåkande och långa dagar fungerar inte för mig idag när jag vill kunna jobba så mycket som möjligt på actic också. Så därför valde jag detta. Kommer jobba fram till den 21a dubbelt sedan blir det bara Actic. Vilket för mig innebär mer fritid, lediga helger och bättre sömn. Jag längtar!


Nåväl, de senaste dagarna har ju det blivit lite löpning alla fall! I söndags knåpade jag ihop dryga 18 km med Torill, sedan körde jag som tusan med mamma på gymmet. I månsdags plankade jag 3,5 min vilket var sjuuukt jobbigt på kvällen. Så jag dog plankdöden lite grann direkt efter.


 


Igår hade jag en ledig dag, LEDIG! Så jag ägnade hela dagen åt att baka. Först lussebullar sedan pepparkakor. Pepparkakor i mängder! Säkert närmare 300 st känns det som, jisses! Tänkte bjuda på adventsfika på söndag nämligen. Jobbar man första advent - öppning - då äre inte mer än rätt att bju på lite hembakt ;)


Efter det skuttade jag ut på en löprunda med Torill igen, vi tog först en dryg halvtimme runtrunt på söders ip innan vi fortsatte och sprang runt P4 och volvo och boulonger, när jag nästan var hemma så hade jag fått ihop en halvmara och det kändes så lätt i benen. Hela jag kändes lätt! så hemma fortsatte partyt sedan med att skaka loss till denna underbaring:


ska meddelas att det var i min übersexiga onepice dessutom ;)


 


Idag ska det plankas 4 min, känns som en halv evighet, men det ska gå! Är det något som ultralopp ger så är det lite bättre pannben liksom. Kör bara!


Sedan väntas kvällsjobb, räknar ned nu. Tio pass kvar, 20 bussresor. Varken mer eller mindre.


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards