Alla inlägg den 12 december 2013

Av Isabella - 12 december 2013 14:08

Hellu!


Galet dålig att uppdatera, men det sker inte särskilt mycket intressant att skriva om heller. Jag springer min gilla gång. i söndags blev det 3 mil på bandet bredvid Torill, i tisdags körde vi 2 mil. Så körde jag vila både måndag och onsdag. Idag var det dags att plåga min kära mor på det sista PT passet. Hon hade bett om mycket styrka och inte fullt så mycket flås. Hon fick en mix + lite till. Efteråt hotade hon med att dra in på julklapparna (jag tror hon skojade bara).. Det fina var när hon var klar (trodde hon) och jag smålog och sa "bara en sista sak kvar." så gick vi till stakmaskinen och rodden. Då muttrar hon "den där stakmaskinen har vi kört förr redan!" men vad gör väl de tänkte jag! Så vi avslutade med lite intervaller, 300 m stak, 300 m rodd, 200 m stak, 200 m rodd, 100 m stak och sist 100 m rodd. Sweet!


Därefter var det min tur att träna. Testade på ett nytt gruppass. MRL (Mage, rumpa, lår). Behöver jag berätta att det var eeeenbart brudar på passet? Men, 30 minuter swishade förbi och nu känns det som om jag gjort ett rumplyft! mycket passande inför helgen i Tomtetågets spår. woopwoop. Skyndade mig hem för att duscha och byta om inför APT + julbord innan jobb då jag trodde skjutsen skulle komma kl 14. Men så ringer denne och förklarar att APT är framskjuten så vi åker inte förrän strax före kl tre istället. Nåväl, en kopp kaffe extra och lite mer tid att piffa till trollhåret :D


 


ha en toppentorsdag nu folket!


Pussss ;>

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards