Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Isabella - 22 februari 2014 06:16

Godmorgon/God natt snarare.


Gosse vad trött! Detta med att kliva upp tidigt är väl inte riktigt min melodi så att säga. Ligger och vrider och vänder på mig. ack så jobbigt! Nåväl, igår vare ju fredagsmys på gymmet med fina Amelia. Mycket bra kväll måste jag säga :)


Började med att ta mig in på herrarnas för att kolla pappersstatus och så. Det första man hör efter att ha fått okej att komma in är "Bella, va fan!" så står några av "mina pojkar" nere i ena hörnet och har precis kommit in. haha söton! Så jag var ju tvungen att förklara att det är ju mycktemycket roligare med dem inne i omklädningsrummet.

Svaret jag fick var "Det är väl klart, det är ALLTID roligare med oss". Inget fel på sjävförtroendet där inte.


Det är kvällar som igår som jag verkligen skulle sakna om man bytte jobb, kvällar som när man står med Camilla och snackar, skrattar så tårarna nästan rinner. När man går runt och hjälper folk, passar lite, plockar bland vikterna och har det riktigt skoj. Jag trivs med mitt yrke många gånger, men sedan kommer dessa dippar, som sällan beror på medlemmarna utan andra saker. Men det är synd, för det kan förstöra för hela arbetsgruppen som vi trots allt är.


Hepp hepp, idag äre dags för att jobba öppning, go med kort dag en lördag! Hinna ut och springa efteråt. Har bestämt mig för att utmana lite, eftersom Torill är och ska springa 24 h kan jag utmana med henne i tankarna! Ni lär få besked efteråt hur det gick ;) Nu ska frukost (drömde btw inatt om att jag köpte hem bröd till fukost, VARS är de nu liksom) + kaffekaffekaffe intas innan det är dags att öppa Actic med ett leende på läpparna som vanligt. Välkomna allesammans!! ;>


Puss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards