Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

156.

Av Isabella - 25 februari 2014 08:29

Får vara glad att det är mycket vätska i kroppen efter en svulloperiod som jag haft nu. droppade 1.2 kg sedan igår. Sånt känns bra, för då vet jag hur kasst socker är!!


Inatt drömde jag om att jag åt glass, wtf liksom?! Men igår hade jag inga problem, fortfarande så ny i beslutsamheten :) var även och köpte mig en ny telefon som för att fira mitt nya, tillsvidare extrajobb som assistent. Jag valde en LG Nexus 5. Killen på Phone house var så söt att han nog kunnat sälja vad som hellst till mig där och då! jag tittade på honom, sa att jag var intresserad av Nexus 5, och så sa jag "Är den någe bra då?" okej, kan hända att jag läser En man som heter Ove just nu.. men killen i butiken lyckades även sälja en försäkring på telefonen åt mig eftersom jag mumlade fram något om att svettas ihjäl mina tidigare. Då skrattade han lite och sa att det är en fördel att ha denna försäkrning. jag kunde minsann komma till honom närsom och få ut ny telefon. och han sa "iofs, du kanske inte kan komma och säga: jag slängde den i väggen för jag var så arg!!.." sötkille som sagt!


nu håller jag på att pilla på min nya pärla, sedan tänkte jag ut och springa en sväng därefter äre p-möte. som jag längtat.. hurra! Dock har jag ju en ledig dag imorgon alla fall ;> woopwoop!


ha en fantastisk tisdag allesammans! NJUT AV LIVET :)

Puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards