Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Isabella - 26 februari 2014 19:08

hejhejhallå!!


leeeeeediiiig dag har jag njutit järnet av! sov till halv nio, då jag vaknade av mig själv, låg och drog mig i sängen till säkert.. tjugo i nio! de ni ^^ upp och knäppa på kaffe innan man gör något annat. det finns liksom ingen annan ordning på morgonen - så det så - .


Sedan chillade jag runt hemma, gluttade på Dexter, käkade fingröt (vanlig gröt men vi låtsas att de är lite skoj, okej!) innan jag svirade om för att bli mitt riktiga jag, löpdräkten (aka superwomen)!

jag och mina nikes rev iväg, helt oviss om utgång av rundan. lite hum har man ju, men har sprungit i skövde ett tag nu att man liksom känner av för dagen vad man är sugen på. Idag var tex inte simsjöbacken som lockade, utan jag tog ett varv vid boulongnern och upp mot lunden innan jag sprintade förbi billingehov och upp förbi däldernasområdet (aah det låter säkert aaasbra tänker Magda just nu som inte alls är berest i skövde ;) ).


Sedan slogs jag lite med pannbenet, och pannbenet blev starkare även idag! Så det blev lite dryga backar på dagens runda ändå, och hela smaskigheten slutade på 14 km. Lagom såhär en ledig onsdag tänkte jag.


Duschade åt och tog sedan en svängom på stan, var ute efter hårfärg, lampa, och att handla till matlådor. Jag hittade färg och till matlådor men ingen lampa dock.. fick för mig att köpa ingefära och göra typ smoothies på de, citron, apelsin och banan eller nå. pillade fram en såndär ful rot och la i korgen. tro på tusan jag sedan glömmer den i krogen också när jag betalar!! *muttrar* nåväl, det kommer la fler tillfällen, jag var inte helt redo än kan tänkas ^^


Nu på kvällen har jag dansat runt och sjungit lite för mina kära grannar samtidigt som jag fixat iordning 5-6 matlådor. mycket bra jobbat! jag och spotify är en bra kombination för matlagning har jag insett. det blir aaaaningens roligare då liksom ^^


nu ska jag väl försöka finna på något annat trevligt att syssla med, DOCK inte drömt om någon glass inatt. så där går vi ju åt rätt håll känner jag. Nu fortsätter vi detta bara, kvarg och funlight inhandat så kvällen är räddad <3


Puss på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards