Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

158.

Av Isabella - 27 februari 2014 11:15

galet frusen, galet opepp för löpning idag. Vissa dagar är det liksom svårare att ta sig ut. Det är dessa dagar man egentligen behöver tokigt bra väder, tokigt peppande musik och tokigt bra form. Dagen känns som om den bara bjuder på bra musik dock.


gårdagen gick ju allatiders med kvällsintaget på kost. Lagade iordning matlådor och sedan åt jag min tänkta matlåda. Senare på kvällen blev det ett par äggmackor och kvarg med funlight, linfrön, solroskänor och pumpakänor. nomnom!!


Idag är dock en dag, där jag är opepp för allt, verkligen allt! Jag är opepp för löpning, opepp för jobb och opepp för att ta mig upp ur sängen som jag nyss kröp ned i igen. Jag fryser och är seg. Vill inte göra något, medans jag igårkväll höll på att få fnattet av att vara så uttråkad att jag lekte Spiderman på väggarna typ. Sånahär dagar har jag förut kunnat locka/muta mig själv lite med "men om du går ut och springer en kort runda, säg 8-10 km så kan du köpa lite godis sen" men inte idag! för idag håller vi inte på med sånt. Idag dricker vi citronvatten istället och hoppas att kroppen blir övertygad ändå om att det är en mycket mycket smart idé om att bege sig ut och springa.


Så därför satte jag min gamla mobil på laddning, så jag kan pumpa housemusik på rundan nu när jag ska springa, eller så kör jag lite psykopat mördare i lurarna. har inte redi bestämt mig ännu, samt så ska jag inte tvinga mig till så lång sträcka. jag är nöjd med allt..nästan, vill la inte under 10 km nå gärna egentligen.


Dags att ut och sprätta, jaga militärer och bara äga världen. Sådär som man liksom gör när man är drygt en vecka bort från nästa 6 timmars lopp, och vet med sig själv att äsch vad tusan; det är bara att köra. Pannbenet blir inte tjockare av att ligga i sängen. ^^


Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards