Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Isabella - 3 mars 2014 22:36

Godkväll!
Kör lite nattbloggning från mobilen ^^ helgen var kanon på många sätt! Distanslöpning med Torill där vi sprang på berg och i skog. Stooora fina snöflingor som gav känslan av att befinna sig i en snökula :)

Idag har jag först varit till en kiropraktor på morgonen. Hon bad mig snurra runt så mycket på den bristen att när jag till slut reste mig stod håret åt alla håll som om jag gjort något heeelt annat! Var första gången en kvinna fick mitt hår så ruffsigt ^^
Jag har även tagit en sväng på stan. Då går jag i min egen värld med musik och fnissar åt mina egna tankar. Bland annat kommer jag på mig själv att tänka "jaha, höll man på att krocka med en annan tant". Därmed kategoriserade jag mig själv som tant ;D sedan spontan handlade jag en liten svart klänning till lördag. Eftråt gick jag och fnissade åt mig själv, skakade på huvudet och funderade hur jag tänkte där. Men nu får jag så lov att ha den ;)

Ikväll skulle jag och Torill ut och jogga lite. Vi planerade 10-12 km. Det gick så lätt och fint så när vi skiljdes hade jag 13 km på min klocka så jag tog några varv i boulongnern innan jag skuttade hem. 20,5 km fick jag glad i hågen! Vissa dagar går det liksom mycket lättare. Idag var en sån. Då man blir sådär nykär i löpningen igen <3

Den är liksom inte perfekt på något sätt min kropp. Men jag älskar den efter såna här rundor. Jag är så tacksam för att den är frisk och hel trots allt jag utsätter den för.

Idag har vi dessutom fixat en vecka utan socker vilket vi firade med kvällens löprunda. Inget annat sätt ska ni veta! :)

Nu går ögonen i kors. Natti folket!

Puuuuss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards