Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Isabella - 8 mars 2014 07:16

Då var dagen här, dags för mitt tredje 6 timmars lopp.


Men bara för att det är mitt tredje behöver de inte betyda att jag är bättre laddad eller vet vad jag ger mig in på ännu. En sak vet jag alla fall, det är att jag ska njuta! Jag ska ha en kanondag i solen med massa underbara människor runt om mig. Och när dagen är slut, man har sprungit sina mil och fortfarande känner de där endorfinmolnet omkring sig så slår vi klackarna i taket och firar dagens genomförande! Det är precis så jag tänker göra ;) Precis som ifjol: HÄR. (Btw, firade 1 år med ultralöpningen i torsdags minsann! Vi rev av en fin milsrunda tillsammans då)


Jag kommer självklart sakna min underbara, tokiga Ida som alltid får mig att le och skratta. Även när man är på botten så har hon den inverkan på mig :)


Däremot har ju min kära mor fått en snetändning och ska delta i årets 6 timmars!! ;) Och inte nog med detta har hon fixat en liten insamling där folk betalar x antal kr per km för cancerfonden. Så jag är inte helt hundra men har för mig hon hade kring 50 kr/km häromdagen. Vilket jag tycker borde uppmärksammas!! Fler såna människor som gör såna saker för världen.


Nu vet jag att ni alla sitter där och tänker "jaja, vi fattar, hon ska springa runt runt i 6 timmar. Galning.. men kvällen!! vad händer ikväll?!" Nåväääl, jag ska väl berätta lite för er då.. Jag, min rastlösa sak, gick på stan i måndags och fönstershopade (trodde jag!).. tills jag kom till hm, där de hade ett reaställ som jag kikade in.. på detta reaställ hittade jag något svart litet som jag plockade med mig till provhytten (vet inte varför, förmycket sömn, förlite sömn, förmycket kaffe what ever..) och denna svarta lilla sak fick alltså följa med mig hem!! Den hade ju kunnat hänga kvar i garderoben lite fint sådär som om de aldrig hänt, om jag mitt spån, inte berättat detta för Sebastian. Som såklart utbrister "Den ska du ha på lördag!" jahaja, så var den planen förstörd.. Såå.. idag har jag även en plan under löpningen - äta så lite som möjligt så klänningen sitter sååå bra de bara går. För nu ska den tydligen vara på ikväll..


 


Det bjuder jag på tänker jag! Har ni tur i oturen kanske jag knäpper kort på den stackars lilla svarta tygbiten och slänger upp innan det brakar lös ikväll ;)


Nu taggar vi! Dags att pilla med förberedelser och mantlar och balettkjolar ;) Tjipptjipp!!


PUUSSS

 

   


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards