Alla inlägg den 9 april 2014

Av Isabella - 9 april 2014 20:09

man kan tycka att jag, efter snart 1½ år på actic borde ha vant mig. Att vissa kommentarer inte får en att fnissa till i ett slags chocktillstånd. Men icke!


Idag skedde följande senario:

Jag skulle in och städa hos herrarna. Ropar därför "Hallå, är alla påklädda?!" får till svar "Jajemän, ska vi klä av oss?" eh alltså, njä, inte för min skull kände jag. Nog för att mina 65+ gubbar är jättesöta och trevliga men jag föredrar dem med kläder på ^^


Fast jag och Maria hade ju ett udda samtal igår också, när vi ändå är inne på detta ämne. Jag började nämligen få ont i halsen igårkväll och fick därför en halstablett av henne.

Maria: Suger du på halstabletten nu då?!
Jag: Yes, I'm sucking as hard as I can

Maria: yeah, like the prow u are


weeeell, jag vet ju inte riktigt om hon kan uttala sig om det, men vi utvecklar inte detta nå mer..


Vaknade alla fall med halsont idag vilket jag inte blev jätteglad över. Därför ska detta botas - FORT! Så vilat helt idag, ska försöka röra på mig imorgon innan lunchdejt med gänget, pmöte och därefter kvällsjobb (jag jobbar btw själv eftersom alla är sjuk eller redan jobbar under dagen..) 

Direkt efter jobbet ska jag och Maria svira om till partyskruden och ut och spana militärer åt henne. Lymla tur det brukar krylla av sånt på torsdagar enligt ryktet. Så de blir spännande att se vad vi finner för nå ;)

Kan ju för er som undrar länka till detta så kanske ni fattar vad jag menar med militärer och torsdagar ;>


dags att snart tagga sömn för att orka med morgondagen och helgen i det stora hela. Plus att jag ska ju bli friiiisk!


Puss på sig :*

 

Skapa flashcards