Direktlänk till inlägg 14 april 2014

173.

Av Isabella - 14 april 2014 10:19

Morrn!


Har precis fått i mig första koppen kaffe för dagen - nomnom! Hade inge kaffe hemma och orkade inte kliva upp. Så de blev litegrann av en sovmorgon idag ^^ höhö. Dagen till ära är det sool och jag ska ut och njuta järnet i löparpjuxen! Har knappt sprungit något på en vecka, legat i halsont och jobbat så hade inte riktigt haft tid att återhämtat mig som sig bör.. men nu känner jag mig bättre!! Var ut på en runda igår med Torill på 13 km, gick jättesegt och var tungt men det hjälpte ändå för idag kände jag mig betydligt piggare när jag vaknade :)


Hänt sedan sist då? Jo, vi jobbade på torsdagen, drog ut och dansade och hade galet skoj. Kom hem sent, klev upp tidiigt (Maria alla fall stackarn) sedan så flyttade hon tillbaka till Göteborg och de kändes jääääättetomt i min lägenhet när jag kom hem i fredags!! Tur att gubbarna på gymmet kunna underhålla mig ;)

Jobbade ju själv i tordagskväll och med min förkylningsnäsa kunde saker lätt misstolkas. Så jag skulle in på herrarnas, hejdade en kille som kom ut därifrån och frågade om alla var påklädda. han tittade förvirrat på mig och sa "avklädda?!?!" ehm, ja självklart! ^^

Sedan har vi nu under helgen haft insamling till barncancerfonden så folk fått köpa motionskort för 20 kr (oavkortat till barncancerfonden) och sedan avverkat x antal km på konditionsmaskinerna som gör att Actic skänker 3 kr/km till barncancerfonden. Riktigt skoj att fått jobba under denna period!

 


Igår så sprang vi ju på morgonen, sedan dog jag en sväng i sängen. Söndagsslappade eftersom jag inte började jobba förrän halv fem på eftermiddagen. Så jag chillade runt i min onepice som vanligt, kände mig ovanligt söt och insåg hur otroligt (o)matchande den var till mitt lakan liksom


 


Och idag har jag varit utan godis och socker i två veckor! TADAAAA! Känner mig fuckin awesome, och detta firade jag med att drömma om att jag tänkte äta godis inatt, men att jag ändå blev "nein, kan inte bryta vadet!!". Så sedär ja, de har verkligen etsat sig fast i huvudet på mig ;) Så idag blire en sväng i pjuxen sedan i eftermiddag ska jag riva av ett pass på gymmet innan bredvidgången tänkte jag. Bara för att jag kan och för att jag är frisk igen ;)


Puss på er!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards