Alla inlägg den 15 april 2014

Av Isabella - 15 april 2014 13:33

Solig tisdag - me like!


Gårdagen gick kanoners! Jag sprang en runda på 10 km, kändes tyngre än tyngst i bröstet så besluta mig för att chilla med löpningen idag.

Sedan drog jag på gymmet (efter att ha gluffat tacooos) för att "riva av" ett pass. Det blev balans, rörelse och bål igår. Det var ett lugnt och sansat pass eftersom jag skulle iväg och köra bredvidgång med lilla Z direkt efter. Vi chillade, kolla film, snackade lite och övade stretching. Kl tio vare läggdags så då knallade jag hemöver med ett leende på läpparna. Jag stormtrivs med detta nya jobbet och känner att mina båda jobb kommer komplettera varandra kanoners!!


Idag åt jag återigen världens godaste frukost typ, gröt med kvargblandning ovanpå, svårt att se gröten under all kvarg men den är där - jag lovar ;)


 


Sedan drog jag till gymmet för att köra mitt ryggpass då eftersom jag inte skulle köra någon konditon idag. Så de blev lite rotatorcoff, negativa chins, enarmsrodd, lats, ryggresning och avslutningsvis mage i maskin bara för att jag hade lite tid över. 


Efteråt var jag ju bara sååå tvungen att ställa mig och posa ala spänning eftersom ALLA som gymmet uppenbarligen gör det. Och gärna så ska småtjejer numera börja gå runt med anteckningsblock och antecka alla övningar de gör med vikter och sådär..? Jag menar.. VARFÖR?! Jag ser fler tjejer som gör detta än killar, ändå brukar la killarna vara de mest seriösa för att bygga. eller ja, numera äre fler och fler tjejer som vill börja bygga också (vilket är jätteskoj! jag säger inget om det på så vis) men ni fattar grejen. De ser lite fånigt ut.. så jag körde alltså en obligatorisk spännis stund inne på toaletten efter passet, hade "grymt pump" som ni säkert förstår också ^^


     

 


Nåväl, hem och smällde i mig tacooos igen, jag är fuckin' inlove ;> Imorgon väntar benpass + lite triceps för att de ska få sitt också, på kvällen har vi löpkursen ju.


Dags att knalla in i duschen så jag kan vara lite fresh alla fall på bredvidgången ikväll, ska ju trots att få sitta med vid en måltid också ;D


Puss på er! 

Skapa flashcards