Alla inlägg den 16 april 2014

Av Isabella - 16 april 2014 16:28

Dagens benpass blev awesome! Kände mig som kung när jag vinglade hem från gymmet. Ni vet den där känslan, när de känns som om rumpan ska ramla av i slutet av passet? That feelin'!!

Men sedan kom jag hem, landade och poade på hemma. Då hände något med min sinnesstämning? Jag gick från att vara glad och kände mig som världshärskare till nedstämnd och känslosam. Fick känslan av att kunna göra om mig själv för någon i hopp om respons. Känslan av att inte duga.
Jag vet att detta är vanligt, men varför?! Man ska ju bli omtyckt för den man är! Sedan är de liksom inte alla de funkar med. Då får man acceptera det, för att ändra sig själv för någon är ju egentligen aldrig bra! Varför skulle man göra de? Ändrar den andra personen sig för dig kanske? Njä, skulle inte tro det!

Men sedan kommer den där känslan ändå, de kan vara värt det! Och jag kanske gör de lika mycket för mig själv som någon annan?

Just idag är en dag då jag längtar till imorgon. När jag får åka till bollan, släppa allt här för en stund. Och bara bli ompysslad och dessutom träffa min Angelica. För usch va längesen vi sågs nu! <3

Av Isabella - 16 april 2014 11:30

Bra onsdag:
- sova till tio, vakna utvilad
- taggar benpass (vad har hänt med mig?!)
- bli erbjuden att fortsätta hålla löpkurs i höst + en fortsättningskurs inom löpning!

Dessutom har vi ju kurstillfälle ikväll där de taggas långbacke och pyramid intervaller. Kommer bli gryyyyymt! ^^

från förra kursen

Igår satt 10 åringen och lirade CoD, jag kände min mammapotential växa när jag sitter bredvid och ivrigt säger "skjut dem, skjut dem, skjuuuuuuut!!!"

Over and out! :>

Skapa flashcards