Alla inlägg den 21 april 2014

Av Isabella - 21 april 2014 17:43

Sprang 15 km efter jobbet idag. Stekande sol och galet tung runda! Trodde jag skulle behöva gå flera gånger...
Kände mig lite som en grillkorv under rundan för värmen.. Lite som en prickigkorv kanske istället? För de ploppade upp några fräknar efteråt alla fall.

Var ju korkad nog att springa i mina långa kompressionstajts. Men tog mig runt, på en runda jag aldrig sprungit själv och inte åt de hållet heller. Så är väl mest glad att jag hittade hem. För höll på att springa åt fel håll en gång :b

Och idag var jag lite småspydig mot en av gubbarna på jobbet när jag städade. Så de var han snabb att ge igen på när jag stod still en sväng med moppen för då frågade han minsann "blev kvasten lite tung? ^^" gamla drake där! Nein, men de är söta :)

Samt! Kan man få solbränna i hellånga tajts? Blev nästan orolig ett tag, men Ida trodde på sömmar (så jag tror på henne!)

Dags för kvällspromenix med Sebbish.

Puss!

Av Isabella - 21 april 2014 09:53

God förmiddag!

Gårdagen gick bra, ganska lite folk men tiden gick ändå. Sedan sprang jag till Ryd, fick mat och gick hem. Så där knåpade jag ihop 12 km tur och retur ;D

Idag klev jag upp en timme tidigare för att köra lite rygg innan jobbet. Körde mark, negativa chins, latsdrag och enarms rodd. Kändes gött och fick bra kontakt :)

Nu ska jag jobba till kl 14, sedan svira om till löpskruden och bege mig ut i finvädret :)

Puss på er!!

Skapa flashcards