Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Isabella - 4 maj 2014 07:20

Solsolsol! helt underbart, håll i detta nu solen! ^^


Idag jobbar jag sista dagen på Actic på ett tag, känns konstigt men samtidigt kliver jag ju på mitt andra jobb imorgon också. Så känns skönt att slippa köra dubbelt såhär i början. I fredags jobbade jag och Elin förmiddag, då kom några nya bänkar till frivikterna som jag tog tag i och skulle skruva ihop. Vi snackar alltså totalt 9 skruvar/muttrar på en bänk. Men fattar ni hur många olika sätt man kan sätta en del fel eller?! Jag höll på med första bänken över en timme, till slut fick jag ihop den. Gjorde glädjedansen och ställde den upp, då har jag ändå skruvat ihop ena delen fel!! Med ett stön vände jag ned den igen och satte snabbt om den rätt. men jag lärde mig nu, och insåg att ikeas beskrivningar är fasen lättare att förstå än vad actics är..


Igår, var jag helt ledig hela dagen. Ändå valde jag att kliva upp just kl sju. För jag och Torill skulle ut på en långtur tänkte vi. Runt Stenstorp, de är en otroligt fin runda och jag sprang och njöt. Vi pratade på som vanligt, hade en hel del motvind ett tag vilket gjorde de småkallt. Glad jag valde långa tajts och t-shirt då.. men solen var med oss också så den värmde ju vilket var gött. I slutet, när vi kanske hade 4 km hem så kom duggregnet, och de höll i sig 3 km. Väl hemma såg jag sedan att jag faktiskt knåpat ihop 36 km - glad tjej!!


Detta firades ju såklart på bästa sätt med en Gainomax! Sedan några glas kaffe på de också, bara för att jag kan ^^, 


 


Efteråt chillade jag med hemma, kom på att jag var sugen på pannkakor då Torills dotter överraskat henne med de när hon kom hem minsann. Så jag tänkte la att Händig brud reder sig själv och stekte i ordning mina egna pannkakor som jag mumsade i mig innan jag la mig och vilade ett tag. Därefter gjorde jag mig i ordning, så blev de mat på kryddan med en vän innan jag hojade iväg till boysen för att hänga med dem sådär på kvällen. Mycket trevligt, de lirade järnet med tvspel och var sjuuukt inne i de mellan ölen måste jag säga. Sedan vid elva tiden gick de ned på stan så jag knallade hem för att lägga mig.


Nu ska jag fortsätta sörpla kaffe i mängder så jag faktiskt kan vakna till för jobb :) Ha en underbar dag!


PUSS!

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards