Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Isabella - 6 maj 2014 21:45

Löpningen idag uteblev. Pissväder och trötthet gjorde sitt. Att Torill dessutom inte heller var taggad var avgörande.

Valde då istället att åka upp till mamma och Nils och umgås med dem istället. Fick mat där och de var supergött :)

Dock när jag kom hem sen spårade kosten, vilket de gjort redan tidigare lite granna också... "Stekte bröd" tre stycken så nu ligger jag smått illamående. Kanske främst arg på mig själv. Och eftersom jag inte kan hantera att ha de hemma bestämmde jag mig för att ta tag i de jag kan. Slängde därför mjölet jag hade kvar hemma. Kollade genom skåpen för att försäkra mig om att de inte fanns något kvar.

Imorgon är en ny dag och vilket jag ser fram emot för då ska jag ta tag i allt igen. Jag har en plan och känner mig taggad!

Nu ska jag kolla klart på slutet på BL sedan toksova :)

Puss på er och godnatt!

Av Isabella - 6 maj 2014 10:17

Första natten på nya jobbet avklarad! LillZ sov hela natten och kvällen gick tokbra också. Jag stormtrivs och tycker detta känns toppen!

Gårdagen var en bergochdal bana i känslor. Vaknade nästan tröttare än när jag la mig. Tvättade och städade i lägenheten. Sedan mötte jag upp Sebbe på gymmet för ett rygg och biceps pass. Men till och med då hade jag svårt att hålla fokus. Tankarna virvlade runtrunt i skallen. Jag gick hem lika rastlös som när jag kom dit. Valde därför ta en powerwalk.
Väl hemma sen igen gjorde jag i ordning kyckling innan jag drog på gymmet och rev av en timme på crosstrainern. Då fick jag äntligen tyst på huvudet för en stund.

Sedan var de hem och duscha inför jobbet. Kände mig taggad, pirrig, nervös och förväntansfull. Men de gick bra som sagt! Klev av kl sju imorse och nu ligger jag i sängen för att chilla lite innan personalmötet på Actic.

Ikväll vankas löpning med Torill. Jag längtar! Nu ska jag vila lite till :)

Puss på er!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards