Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

190.

Av Isabella - 15 maj 2014 09:02

Har haft ett rejält glapp nu igen. Förra veckana träning var grym! På fyra dagar tränade jag nästan tio timmar totalt. De var både styrka och kondition men bara 31 kms löpning.

Sedan kom Ida på fredagen då vi också tränade innan vi svira om för helg. Helgen bjöd på god mat, underbart umgänge (har ju inte träffat min Ida på någon månad) och utgång. Så där hör ni också hur kosten skenade iväg. Den har ännu inte blivit helt återställd. Inget jag tänker grotta i utan bara konstatera.

I måndags blev de löpning med Torill 21 km, i tisdags sprang jag 10 km på förmiddagen, en sväng på gymmet på eftermiddagen innan jag sprang ytterligare 6 km upp till mamma där jag fick mat :)

Sprang i regn så trodde jag skulle ha mascara all over the place när jag var framme men de var mest en go blandning mellan svett och regn ;)

Igår var grundtanken löpning + cirkel. Jag blev inkallad på jobb med kort varsel så de fick bli 30 min på crosstrainern. Dock hann jag ju med hårda intervaller så eftersvett delux i omklädningsrummet efteråt. Fresh girl!

Jag var ju lite bitter efter att jag inte alls hann träna de jag ville igår. Men som tur var jobbade jag med Anton på kvällen och han har en bra påverkan på mitt humör. Så de räddade den dagen! :)

Idag ställde jag klockan på åtta, rullade ned på golvet från sängen för att köra ett litet styrkepass här hemma. Det blev 50 repetitioner av vardera:

Knäböj, plankan - knä till armbåge, situps toucha häl för sida mage, dips, rygglyft, tåhävning, sidoplanka med doppa höften, rumpövning pressa häl mot taket.

Snabbt och gött pass, nu blir de kaffe på detta! Jobb 12-18 sedan löpning med min fina Torill :)

Puss!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards