Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Isabella - 30 juni 2014 05:56

Efter en spårad helg visade vågen idag på +3 kg sedan i lördags! VIlket innebär att de är mycket vätska men man får ändå lite ångest av detta. Och motivation. 


Nu gäller de, nu måste jag ta tag i detta. Så jag har vägt allt som ska med på jobbet idag, lika igår när jag gjorde matlådor vägde jag allt. Idag jobbar jag 7-19 så de är inte mycket tid till att äta överdrivet mycket heller. Igår rörde jag inte en fena i onödan. Bara låg i sängen och åt och åt ungefär.

I lördags var jag ut med boysen vilket också har sitt till gårdagens lathet + frossa + dagens invägning. 


Kände av halsen lite när jag vaknade imorse, men tänkte smygstarta på gymmet lite lätt ikväll efter jobbet. Bara för att komma igång och ut. Hur dagen på jobbet ser ut vet jag inte alls, men vii får hoppas tiden går fort ändå :) Har en ganska soft vecka, det är 7-19 idag och imorgon sedan 19-06 onsdag till torsdag. Så är jag ledig fram till söndag kl 19. Så då hoppas vi på en frisk Bella som kan träna och hålla kosten utan problem och kunna riva av lite distanspass. Jag ska försöka köra på happyface hela veckan. Men ta en dag i taget, en kväll i taget. Som vanligt kör man på detta "Ny vecka, nya tag" men de är bara att gilla läget ;b


Hepphepp, dags att börja göra sig i ordning, vi hoppas på en glad kiddo så har vi en glad assistent hela dagen lång!

PUSS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards