Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Isabella - 1 juli 2014 05:15

Mitt halsonda fortsätter finnas där. Det är tröttsamt för jag vill så gärna kunna komma igång med träningen, inte gå runt och svälja ned en pingisboll dagarna i ända. Att jag dessutom är fördörnat trött och vet att jag jobbar 12 h idag gör inte saken bättre.

Jag älskar mitt jobb de gör jag! Men 12 vakna timmar på vilket jobb som helst är ganska långt. Jobbade samma tider igår, och imorgon kliver jag på först kl 19 och jobbar natten. Så då blir det lite lättare. Sova ut hemma vilket kommer bli typ hur skönt som helst!


Sedan fyller min kära mor år imorgon! Och mormor med mina kusiner kommer då ned och hälsar på. Ser framemot att få träffa dem igen, senast var ju i april. Mysigt värre! Hade hoppats kunna springa upp dit och säga hej, men vi får se vad min hals säger. Vill inte stressa på något. VIll bara bli frisk till nästa vecka när det är sommartåget :)


Nu ska jag dricka mitt kaffe så jag vaknar, tagga till rejält och hoppas på en helt underbar dag med fint väder och glada ungar ;)


Btw, en månad till min livs utmaning idag också. woopwoop!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards